2009. április 9., csütörtök

A világ legjobb boltja

Ismét idegesítelek kicsit titeket a telefonommal készített ocsmány minőségű képekkel. De sajnos muszáj lesz, mivel megtaláltam ma a világ legjobb boltját!!! Az ékszertartó babás bejegyzésben mutattam, hogy rendeltem egy babát. Ma elmentem érte, és a néni megengedte, hogy vállalkozói igazolvány nélkül vásároljak. Sajnos ez csak kivételes alkalom volt, de ha meglesz a 7-es adószámom tutira törzsvásárló leszek. Vettem ékszertartó babát, egy textilborítású kámeás dobozkát a cérnáimnak, egy rózsamintás faliórát és anyukámnak szülinapjára egy emeletes torta alakú mécsest. Mindez olcsóbb volt, mintha csak a babát vettem volna meg boltban... Hihetetlen szép dolgok voltak! Konyhai eszközöktől kezdve mindenféle színes mintás dobozon keresztül a kertbe való díszekig minden... Szemtelenül gyönyörűek és olcsók voltak. A falióra 600 ft volt, csak hogy egy példát említsek. A bolt (csak vállalkozóival vagy 7es adószámmal):
Színfolt Kft. 1036 Bp., Tanuló u. 1. (Kiscelli utcánál a posta mögött kell menni egyenesen).




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése