2009. április 8., szerda

Vásárfiák


Ahogy ígértem, lefotóztam amiket a vásáron szereztem. Sajnos a telefonommal csak ilyen minőségű képeket lehet készíteni, de azért egy kis fantáziával el lehet képzelni, hogy milyen élőben. :)

- Kézműves szappanok: hibiszkusz és cseresznye illatú. Jó nagyok és nagyon intenzív illatuk van. www.yamuna.hu

- Ugyanezen a standon vettem összeillő kerámia szappan és folyékony szappan tartót. A rajta lévő csoki illatú szappanka még Kapolcsról származik.




- Egyik kedvenc standom még a Macibolté. Itt egy gyönyörű szövetből készült illatpárnacsomagot és egy macis könyvjelzőt vettem. Maciművek honlap
 
"A legjobb társaság: egy jó könyv, meg egy mackó!"



- Bögre: Szilágyi Péter zsűrizett iparművészeti munkája porcelánból. Annyi aranyos és ötletes mintájú használati tárgyat készít az úr, hogy szívesen bemutatnám, sajnos azonban képek nincsenek róla sehol interneten.



- Üveg gyűrű: Utó-szülinapi csodálatos ajándék a babámtól. :) www.hunniaglass.uw.hu
 

- Tűzzománc pillangó: Dezsőné Halmos Éva munkája. Legalábbis a nyugta szerint, mivel egyéb információt nem tudtam kicsikarni az árus nénitől. ^^




- Virágágyásba szúrható gomba: a már egyszer bemutatott Manóműhelytől



- és pár töki pompos is landolt a gyomromban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése