2009. április 20., hétfő

Heti szerzemények

Kicsit le vagyok zsibbadva valamiféle tavaszi fáradtságtól, aminek persze semmi kiváltó oka. De azért nagy nehezen rászántam magam, hogy lefotózzam az új szerzeményeket. Hazautaztam húsvétra, elkoboztam anyu megunt koszorúját, a dédmamám régi törtpaprikás bödönjét, szedtem bele a mezőn egy kis bojtorjánt, és ez lett belőle:

Sokat döncöltem az állataim. ^^



Voltam apu vállalkozóijával abban a szuper nagykerben, amiről már írtam egyszer. Ezeket vettem szemtelenül olcsón:






Ééééés végre eljutottam a WAMPra is. Először bele is szédültem, hogy mennyi jó cucc van. Aztán az árak kicsit lelohasztották a kedvemet. :D Ettől függetlenül szuper táskák, ruhák és ékszerek voltak, és sok kedves készítővel is beszélgettem. A legjobb csevegés Novával és Sárossy Zsuzsanna ékszertervezővel történt, csak hát hiba volt odavinni egy nyűgös férfit, úgyhogy hamar leléptem. Na majd legközelebb kicsit közlékenyebb leszek, ráadásul el is határoztam, hogy jelentkezni fogok én is a csipkeékszereimmel.:) Bővebben majd még beszámolok erről, ha tuti a dolog, és fejlesztem még az árukészletet is. Na de a lényeg, a két vásárfia:



Gyönyörű kerámianyaklánc Fischer Jutka jóvoltából.




Orgazmikus szépségű organzarózsa a Mixtion Designtól (Demény Rozália & Takács Katalin Klára).


Weboldala sajnos egyiküknek sincs, ha érdekel valakit megadom az elérhetőségeiket. Van egy kupac vadi új névjegykártyám, táplálni a blogomat. :D

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Klassz a blogod.
    Kifejezetten szeretnem nézegetni.
    Tetszik a látásmódod.

    Carmilla

    VálaszTörlés
  2. Jujj, nagyon örülök! Remélem még találsz sok érdekes dolgot itt^^

    VálaszTörlés
  3. Szia!!!

    Én is nagyon örültem, hogy megint találkoztunk!
    És a nyaklánc, amit vettél tényleg gyönyörű. (meg a gyűrű :)))

    VálaszTörlés