2009. június 14., vasárnap

Ebédötlet: Kefíres tonhal burgonyaágyon

Erről sajnos elfelejtettem képet készíteni nektek, de garantálom, hogy gusztusosan néz ki!

Hozzávalók 1 személyre:
1 pohár kefír
feta (jellegű) sajt
1 szelet hekkfilé
3-4-5 darab krumpli
olívaolaj
fűszer

Először a halfilét fektetem a tepsibe, a Lidl halak elkészítéséhez ajánlott fűszersójával bedörzsölöm. Sózni nem kell. Melegen ajánlom mindenkinek, mert csak 39 ft és ilyen finoman fűszerezett halat még nem ettetek, én mondom! Ha ezzel megvagyok, vékony karikákra szelem a krumplit (mostanában újkrumplival is készíthettem, így még finomabb). Ezt a hal köré teszem, és az egészet egy kicsit meglocsolom olívaolajjal. Nem kell sok belőle csak legyen miben megpirulni. Fetasajtot morzsolok rá és egy pohár kefírrel meglocsolom az egészet. Megsülés után nem fogod tudni megkülönböztetni a kettőt, így elég jól lehet spórolni a sajttal. Hamar megsül, a krumpli megpuhulásáig/pirulásáig kell csak benthagyni. Aki annyira nem rajong a halért az is bátran próbálja ki, mert tényleg nagy katarzis lesz, és mint látjátok az elkészítése is egyszerű. Egyetek hozzá majonézt, szerintem az a hal legjobb barátja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése